onsdag 5. august 2009

Siste uka med ferie!!!!! :(:(:(:(:(:(




Ari , verdens beste og snilleste sportsponni eg lånte i noen dager når eg var på besøk oss Sissel :)


Denne hesten var utrulig god og har en virkelig god personlighet. Hadde det ikkje vert for at eg ikkje har verken lappen eller bil så hadde eg kjøpt han. Har bestemt meg for at når eg har fått meg lappen og bil skal ha se etter en hest på for :) Men dessvere så er nok Denne hesten solgt innen da :( Han ligger ute for salg på finn. Eg kommer til og savna han utrulig masse! Veldig snill og ri på tur med, og han er svært lærevillig..

I dag fikk eg mitt nye kjøeksap som eg har venta på i en mnd nå snart!! Og eg var kjempe fornøyd med de! Får komfyren min på fredag som eg ser vrieklig fram til.. Da blir de innvia med en god heimelaga pizza :) Skal ha en fin fredags kveld med kjæresten min <3<3>

Sukk ... På mandag blir til bake på jobb igjen, ser ikkje frem til det!! Men det har vert utrulig digg med 3 uker ferie da! ;) Godt og slappe av og nyte det glimte vi har fått sett av sommeren :-) Er vel ikkje så veldig lenge før vi ser den mørke høsten igjen, men da blir de godt med nye vinterdyner og masse nye gode flanell sengesett og krølle seg inn i :-) Skal kjøpe ett par varmeflaske til for eg elsker og ha de vaaarmt og godt!

Ha en fin kveld!! :)









1 kommentar:

  1. Ååååh for en fin hest.... Husker du kor koselig det var når vi hadde Blakken....

    Det blir vel godt og komme i gang igjen på jobben og snart, trur nok han Otto savner deg, han vil ha vafler... hehehe......

    Gleder meg til og komme på middag, hehehe..

    Glad i deg vennen min....

    SvarSlett

Følgere