onsdag 3. juni 2009

Gleder meg til helga kommer. . .

I helga skal eg låne meg ein hest av søskenbarnet til Kai Erik . Og eg ser virkelig fram til det for eg har ikkje ridd på år og dag ! Så blir kjekt detta . . .
Dagen på jobb i dag har gått fort , mye god latter så vi kjente kramper i magen . Humoren blir jo bare bedre og bedre der nede , hehe. . .
Bare Torsdag og Fredag igjen nå så er det helg ! Helga blir sikkert lika morsom som den pleier og vere :) Såve lenge , det som er best . . .

Satt og lurte på om eg skulle prøve og få med meg Kai ut på ein liten rusletur i finavære , men de orker han vel ikkje ! Mannfolk . . Så da blir det vel heller av å ta sol i stede :) Kansje en tur bort å kjøpe seg ein is på narvesen . . Fekk så innmarig lyst på saftis ! . .

Eg vet ikkje ka eg skal skrive meir i dag , tom for tankar :P
Men ha ein fin dag vidare :)

1 kommentar:

  1. Hmmmm... hakje du nok med den hesten du har heime da??? iiiiik... hehehe tulla med deg vetla..

    Gleder meg til neste helg når du og Ole-C",) skal vere heime ....

    Ha en fin dag videre lille luska mi... veldig glad ideg.. Suss på truten.. hehehe

    SvarSlett

Følgere