torsdag 11. juni 2009

Ny oppdatering!...

Denne uka har det vert mye rydding og vasking. . Eg har da skrubba og vaska helt ute i gangen kastet mye rot som ikkje trenger og stå der og lage plass ! Så har eg vel så og si vaska hele leiligheta , hater detta rote rundt meg , så har eg vert litt mer strengere mot Kai Erik at han er nødt og rydde opp etter seg osv . . Da er de mye enklere og holde orden rundt seg. . .
Så har eg da endelig funne eit lite søtt skrive bord som kai kan ha dataen sin oppå som slipper å bli plassert på stueborde heile tiden , og det er ordentlig deilig , for det ser mye mere ryddigere ut når enn har system på ting . . . Ledninger lager faktisk rot og uorden . . Skulle ønske at menn faktisk såg litt rot slik at de også kan rydde rundt seg ! huff. . .
Men kai er veldig flink og rydde på kjøkkene da . . .
Men sånn for og skifte emne så har eg fått noe fint av mamma og Svein , og da har eg fått ei smoothie maskin som vi har brukt kver dag denne uka . Masse deilige smaker vi blander i . . Nam nam :)
deilig og drikke det nå når de er varmt ute ! Så har vi laga ein del milkshake . . .
Skal lage når kai kommer heim litt seinere . .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere