fredag 29. mai 2009

Da var Fredagen kommet og endelig så var de helg . . .

I dag har de vert ein ganske artig dag på jobben , kjefen min putta meg oppi ei stor kasse så trilla han meg inn til ein som heiter Otto . . Så har vi alle bare tulla med kverandre i dag .
Nå skal eg til og vaske noen kle som eg skal ha med opp til ho mamma . Skal jo vere "barnevakt " I helga . Så i dag når eg og kai har ett stort hus for oss skjølv skal eg lage noe god mat til meg og han . . Tok med noe Olivenbrød fra jobb som eg skal ha fyll inni og ost oppå . Og nå går det jo an og ha det inn i ovnen , den vi har er jo på vei til og si takk for seg ! Så derfor er de litt godt og benytte sjansen å bruke ein ordentlig komfyr . . .
Så i morgen blir det kanjse bakst i heimen til ho mor , for da veit eg at ho og svein blir glade for og få boller når de kjemer heim fra tur på Søndagen .
Må brele litt med gammlingane mine :)

Synns de er kjempe deilig og tenke på at det er fri på Mandag ! Glimrende synnst da eg . . For eg hater og stå så tidelig opp om Mandagane . . . Det er eit slit og eit STORT ork og stå opp av den deilige senga og den gode varme dyna mi !
Skulle vert forbudt og jobbe Mandag . . . Nei fysj , det går ikkje . . Må jo ha pengane . . .
Hardt og ve menneske , kan prøve den som ve . . . .
Nei hærlighet , synns de er bare digg og ha helg eg , mange andre som har de verre ;)

I går så rydda eg boden slik at det blir beire plass til katte do osv der ute . Og gud kor mykje ting og tang eg kasta i går . Men utruleg godt og få de vekk ! Men er ikkje heilt ferdig der ute , har ein del hylle eg må plassere ting bedre i . . . Men det får vente til Søndag , skal jo opp til mamma i dag så da har eg noke og skylde på at eg ikkje kan ta det i dag ;)

Eg blogger sikkert litt meire etterpå , nå må eg gå . .
Ha ei strålande helg ! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere