torsdag 28. mai 2009

Nok en arbeidsdag over og ser frem til at det skal bli helg. . .

I dag var de nest siste dag på jobb før helga kommer og på mandag blir det jo fri også . Så da får eg ei lita langhelg til . . Har hatt ein kjekk dag på jobben , mykje teit humor men ellers ok !
Være ute i dag er mykje beire enn i går ! Det er i de minste opplett ute og ser en liten anntydning til blå himmel . Håper de skinner opp ute for da skal eg henge ut kle . . . Ho som vi leiger leilighet oss har altig sånn flaks med å henge ut kle på snora , da begynner det altig og regne , og da begynner eg å le for meg skjølv , for ho meiner at været holder seg altig når eg henger ut kle .
Det skal jo liksom vere sommar ute nå da ! Men kor er den henne tru ?!
I dag var det så kaldt når eg skulle på jobb at eg tok på meg handsker , men de va litt regn ute også da , men like vel . . .

Huff , sitter og funderer ute ka eg skal ha til middag i dag som vanlig , men eg er helt lost på ka eg skal lage til fornoe . . . Men tenkte eg skulle ta med meg noen kroner fra børsa mi og rusle ein tur bort på butikken . Det hadde vore godt med spagetti og kjøttdeig i dag , trur eg skal lage det eg ! Da blir sikkert min kjære glad og når han får middag til han kjemer heim fra kurse seinere . .
Er så deilig at eg kan slappe av i dag siden eg vaska huset i går . Men har bade igjen da for eg orka ikkje vaske ferdig bade i går . . Men de går fort og gjøre da , og godt er det !

Nææ JØSS ! ! ! Sola titter frem i stua mi nåå :):)
Har savna den sola nå altså . . Det ser i allefall ut som det ikkje kjemer noke meire regn ute . . . Men stoler ikkje heilt på været ute , kan fort komme ei byge :(:(
Ja ho er heldig ho eine eg jobba med som er i syden nå og kosa seg med sol og varme ! !
Håper på ein tur en gang eg også snart , men gudane må vite når . . Blir nok ei stund til eg får kjenner syden sola ja :( Derfor det hadde vore greit med god og varm sol her nå når eg er fattig og ikkje har råda til alt mulig :)

Ha ein fin dag videre ! :)

3 kommentarer:

  1. Ååååh så flink du er da... eg og kunne tenkt meg spagetti dag, men vi skal ha kjedelige fiskeboller.... usj.... Snakkast seinare snuppa.. pusane gleder seg til du kommer og skal passe de.. thihi..
    Ps.. du tar vel fredagsvasken her heime i morgen du.. siden eg ikke er her.. hihhhihihihihi....

    SvarSlett
  2. Du får sikkert en syden tur for passet av kattane i helga..hihihihi...

    SvarSlett
  3. eg får jo katt av ho mamma da:P hehehe
    Og nei mamma eg tar ikkje og vasker hus :P

    SvarSlett

Følgere