onsdag 27. mai 2009

Styrt regner ute . .

Ikkje noe særlig til vær i dag heller , regner som bare de ute . . Håper på bedre vær til helga !
Men har hatt det kjekt på jobb i dag så da gjør det ikkje noe om de regner ute så lenge enn holder humøret oppe .
Kom heim fra jobb nett i sta , så har eg vert på posten og henta noen nye katte leiker til pusane . Hadde bestilt noen sånn pinna med duska på også en sånn laser pus som Lucas likte svært godt ! Kimmy er ute enda så han får prøvde den litt seinere i dag .
Kai Erik er på kurs enda , han kommer ikkje heim før i halv 4 tiden , sitter og funderer på ka eg skal lagetil middag i dag . . Kommer vel frem til noe . . . Har lyst på alt i dag ! !
Men eg vet det at eg skal på butikken etterpå og handle noe brus . .
Det er liksom ikkje noe tv kveld uten brus og drikke på . Men dårlig vane vond og vende !

I går kveld når eg skulle legge meg fikk eg ikkje såve , så låg og vridde meg i alle slags stillinger . . Men når eg først såvnet var de utrulig tungt og stå opp i dag tidelig . . . Det er altig så typisk at enn såver best om mårningene , men er snart helg nå så da skal eg slappe av .
Til helga skal eg og Kai vere oppe oss ho mamma , mamma og svein skal reise vekk ås vi må passe kattene hennes . Men det er nå så koselig det ! Da skal vi passe : Bartez , Pintemor , Alonzo og Suzie . Verdens vakreste katter det ! ! Maine Coon katter , Verdens største katte rase . . Men eg og min kjære skal kose oss vi , så kommer jo Trine også , så da skal vi bake heime laga pizza . . Nam nam . . . Så kansje bake noe vanilje boller på lørdag eller søndag .

Åååh , eg gleder meg sånn til gutten min kommer fra kurs i dag <3 Blir altig så glad av og se han . . Snillere menneske finner enn ikkje ! Tenkte eg skulle vaske huset før han kom heim i dag . . . Liker best og vaske huset når eg er aleine heime , for da kan eg skru på høg musikk og kose meg igjennom vaskinga . . Så skal eg skifte på senga , da blir de så godt og slenge seg ned i soffaen i kveld når alle tv programma mine begynner !


Dere får ha en fin dag videre !

2 kommentarer:

  1. åååååh så fin blogg... Kjempeflink og skrive... Vil ha masse oppdateringer.. veldig glad i deg lille venn.. suss på truten...

    SvarSlett

Følgere