tirsdag 26. mai 2009

Min første oppdatering. . .

Så var eg også kommet inn her. Eg var så lei den andre bloggen min, så tenkte det var på tide med en ny blogg. .

I dag har eg vert heime fra jobb p.g.a at eg er litt småsjuk og ikkje helt i strøke. Har låge under to dyner i natt og frøse og vert kjempe kald på beine mine. Heldig vis så kan eg bare stikke di inn under dyna til min kjære og varme di litt der. Blei ialle fall litt bedre av de! :)

Ikkje noe særlig vær ute heller, styrt regner ute. Men trur det skulle bli fint til helga kom, det hadde gjort seg for da kan min kjære fikse ferdig båten sånn at vi kommer oss på hytta i neste mnd en gang! Og da er de best de kommer masse sol. . .

I sommer vurderer eg sterkt å reise en tur til broren min i oslo på en liten "ferie". Vekk fra denna triste bygda litt, og heller shoppe litt nye kle! Og viss eg kommer til han vet eg at vi kommer til og stor kose oss med god mat og drikke + +. . .

I går var eg og Kai på middag oss ho mamma , møtte ho og stefaren min på butikken så lurte ho på om eg å Kai ville komme å spise heime oss di , så vi takka gladelig ja! Vi fikk heime laga betasuppe , og de smakte kjempe godt! Så når eg og kai skulle heim var vi innom narvesen en tur og snopa litt , Eg var jo snopesjuk som vanlig . . Da kjøpte vi en annanas brus som eg elsker over alt på jord og masse sjokolade i løsvekt. Så var vi inne på butikken og handla salsa dip og tortilla chips ! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere